Steff&Ronja styyyle



Pusspuss med rööööda läppar




Min outfit, eller ja.. Ignorera den vita strumpan :D



Ronja och jag tog kort på varandra :p



Ronjas outfit innan vi gick ut, med skor, jacka :)



Jag med jacka och skor innan vi drog ut!



Me and babe :D loove you hun'



Skippade mina söta horn och bytte ut dom mot en rosett :D



Ronja sötnos gjorde en Foki rosett :D



Jag någonstans inne på Sport baren :)



Ronja inne på toaletten, dit vi drog in för att få vara ifred och snacka :p



Den här bilden får avsluta! Satt inne på toan snackade och blev lite mer
full! Inte alls  långt efter detta kort så gick vi hem :) eller ja, var hemma
runt 02.22 ..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Varför hade du inte hornen på.

Snygga var ni i alla fall.

2009-11-01 @ 15:20:45
Postat av: Liling

Ojdå! Förstår att du blev förkyld om du gick ut så bar! Hoppas du snart kryar på dig! Kram!

2009-11-03 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: