Nu släcker jag

Ja, de gör jag! Nu släcler jag ner alla lysen och snart mina
stackars trötta ögon för idag! Vaknade vid 16.00 och nu får
det räcka, hade nästan varit vaken i 21 timmar när jag gick
och la mig inatt när jag hade duschat och så :s

Var en mega lång dag igår med resa, fixande, dricka och bar.
Så idag blir det sova mera :D handla imorgon känns som en
bra idé, har ganska torsk på det mesta här hemma nu :p

Lite planer blev det igår med :D åker troligtvis med Ronja upp
till Göteborg över Lucia :) till hennes mamma, och det skulle
verkligen vara jätte roligt, har nog inte varit i Götet sen jag var
runt 6 år? :D och då var det ner till inte upp till :p

Och så pratade vi om att Ronja kanske åker upp till Hallsta till
mig i mellan dagarna på jul och stannar med mig där tills efter
nyår :D haha, det skulle vara så guld!

Nej, nu säger jag godnatt faktiskt, är en väldigt sliten människa
just idag, så sov gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: