Tisdag idag

Och jag börjar skolan kvart över 3, haha :D slutar dock runt
kvart över fem eller liknande.. eller nått sånt? hm, minns inte.
Då ska jag möta malin så hon får sina pengar av mig, och jag
min mobil :) snart, snart pengar för telefonen :D vilket innebär
pengar till mig och pengar in på mitt sparkonto :) yeeeeas!

Funderar på om jag ska äta något? Känns som en bra idé tror
jag, fast vet inte riktigt vad.. Några nutella mackor tror jag :p
Haha, fan vad jag är nyttig :D (ont i nacken, snorig och halv ont
i halsen har jag med) det är priset man får betala för att gå ut
barklädd på Halloween :p men det var värt det!

Nej, nu ska jag äta, ska gå iväg om en och en halv timme och
jag har inte ens klätt på mig ännu :o uppdaterar sen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: