Sjuk måndag

Ingen data blev det för mig idag inte! Vaknade med sån
galen huvudvärk och äckligt illamående ;s usch! Så har
hållt mig ifrån data och tv nästan hela dagen idag och
ägnat mig åt att läsa min bok istället som jag köpte hos
mamma i hallsta för att ha på tåget :) den börjar bli
jätte bra nu (nästan i slutet) såklart! För nu äntligen så
börjar det hända saker!

Jaja, var iväg till Willys och handlade också, lite små
saker, inget vettigt? Haha, nej egentligen inte, köpte
massa köttfärs, för har redan saker hemma till typ,
köttfärs sås och chiliconcarne :) köpte också nutella
och vitt bröd som jag kan äta! Måste ju för i helvete
äta mackor även om jag inte gillar det och så måste
jag ha i mig lite vitaminer, så det fick bli några små
mandariner i en påse också :p var ju tvungen att kolla
så dom inte var sura eller något, men det var dom
inte :D MUMS.. Och så hade dom bra pris på Aladdin
ask, haha kunde inte låta bli! Så har verkligen köpt
min ranson för godsaker den här månaden nu!

Imorgon är det skola, engelska och matte, hua! Men
men, sånt som man får stå ut med, och nu ska jag
ta mig en cigg, läsa min bok och sen krypa ner i min
säng igen, hihi! Jätte skönt faktiskt :)

Just ja, ville bara säga att Pauliina är världens sötaste :D

Kommentarer
Postat av: mamsen

Glöm inte vitamin tabletterna. En om dagen. :-)

2009-11-02 @ 18:59:27
Postat av: mamsen

Glöm inte vitamin tabletterna. En om dagen. :-)

2009-11-02 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: