Så jävla illa!

Liling, ursäkta svordomen!

Haha, klockan är nu 03.07 och jag har nyss kommit hem ;) jag och
Ronja är helt otroliga, jag har druckit vin, svept två screwdrivers samt
åkit securitasbil :D på bara två timmar! HAHA, I dont say a word!


Jag ska upp och tvätta om 4 timmar, men vet ni vad? Min dag, kväll och
natt har varit perfekt, jag älskar mitt liv här nere :) jag omger mig med
några av världens bästa människor, and I love it!

Bloggar mer om dagen imorgon, haha - och kvällen och så vidare! För nu
så måste jag verkligen sova :) MEN, jag har världens sötaste vänner,
Ronja och Ewe, jag fattar inte att jag förtjänar såna människor!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

www.fmylife.com :)

2009-11-09 @ 17:47:38
URL: http://rajalampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: