Puh! Vet ni vad?

Nu ser det ut som en lägenhet hos mig igen :) haha, utan att det
ser ut som en bomb slagit ner eller som om stormen Gudrun har
dragit runt! Måste dock dammsuga, men det fixar jag lätt imorgon
och diska upp lite :) för slutar skolan 11.00 redan och då ska jag
bara gå och köpa cigg och kanske något till kvällen, men vad?
Haha, fler mandariner kanske? :D skulle sitta bra det!

Nej, men nu ser det nice ut igen, älskar min lägenhet :) mwihi,
och det är väl så det ska kännas hemma hos sig själv? :o eller
alltså, haha, nu ska vi inte snacka utseende på den! För det är
något jag verkligen inte gillar, men det är inte mitt fel utan den
som bodde här innan mig ;s men annars så älskar jag den :D
mest för att den är min kanske? :)

Igår iallafall så pratade jag och Ronja mer om Lucia, och hon
hade pratat med sin mamma och jag var välkommen upp till
Göteborg iallafall då :D wooohiio! En till sak att se fram emot!
Och nu, så ska jag ta fram min Engelska och kolla igenom den
lite grann! Eller snart iallafall! Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: