Gårdagen

Gick till skolan och sen var jag inte hemma förän efter 21.00
igår, haha ja alltså jag var ju inte i skolan under hela tiden :)
Jag och Ronja drog till Maxi efter skolan, sen hem till henne
och Niklas för att dricka lite kaffe :) och då kom vi på att vi var
sugna på bakadpotatis :p mwihi! Så Niklas och Mange kom och
hämtade oss och så drog vi till Willys (det hade gått fortare
att gå) och så handlade vi lite, sen hem till dom igen :) så det
slutade med att jag åt "Middag" där med Ronja, Niklas och
Mange :D hur trevligt som helst, och väldigt gott får jag säga!

Alla vart helt slut efter att vi hade käkat, haha trodde jag skulle
somna i soffan ;s men det gick över som tur var :) Killarna
drog ut och körde lite grann medans jag och Ronja kollade på
ScoobyDoo ;D HAHA, det var roligt :D sen gick jag hem, var
mega trött och pratade med Mamma i telefon, kollade på Days
efter det, men kunde INTE sova - fattar inte .. Så jag somnade
lite efter 03.00 inatt. Så har sovit jätte länge idag :s inte alls
nå bra! Känner mig helskum eftersom jag inte kunnat sova nå
tidigt eller i tid alls på en hel vecka snart ..

Men men, måste städa idag iallafall :) för imorgon så blir det
filmtajm med Ronja på kvällen :D hur kul som helst! Och så
måste jag plugga Engelska ikväll för jag har det imorgon, och
klockan är redan halv fyra och jag har inte lyft ett finger? Inte
bra, inte bra! Måste strukturera upp mitt liv lite grann efter den
här helgen som kommer nu!


Bloggar mer ikväll så får ni veta hur allt gick idag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: