Fredag kväll

Och jag är jätte trött! Kan ni tänka er? :o det kan inte jag i och
med att jag somnade innan 00.00 igår kväll! Och jag sov till över
08.00 imorse, gick upp lite efter för att jag skulle haft Engelska
idag, men så  vart de inte :p våran lärare var fortfarande sjuk så!
Gick hem till Ronja istället och drack kaffe :) mwihi, sen hem och
så sov jag i tre timmar tills klockan halv fem ungefär ;s

Då gick vi hem till Ronjas Pappa och åt - Rostbiff, Potatis sallad och
vanlig sallad :D MUMS och jag och Ronja delade på en flaska med
Rosévin ;) sen vart det lite tv och lite prat och så :) jätte trevligt,
sen skjutsade Ewe hem oss till mig och så har vi kollat på filmen en
Shoppaholics bekännelse :D haha, Ronja hade sett den förut typ
1000 gånger, men inte jag :p så jag skrattade mig igenom nästan
hela filmen :) så den var se värd!

Ronja är minst lika trött som jag, så nu har hon gått hem :) och jag
ska ta en dusch och sen försöka sova lite :p det är fredag och finns
inget direkt bra på tvn iallafall! Och i helgen så måste jag verkligen
plugga, Matte och Svenska - har försummat det alldeles för länge nu
så det blir Matte på tisdag eftermiddag! :( hua! Jag vill inte alls, men
men - ibland så måste man fast man inte vill, eller nått sånt ..

Ska duscha, ta en cigg, försöka hitta något att se :) Bloggar mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: