. . . . . .

Har duschat nu, och vilat ännu mer, eller snarare kollat runt
en massa på internet :) är fortfarande helt off! Och ska upp
tidigt imorgon eftersom lektionen börjar 09.45, usch usch!

Och nu ska jag snart börja plocka en massa här gemma, det
ser ut som ett bombnedslag! Måste sortera ut mina smutsiga
kläder och slänga in det rena i linneskåpet, och imorgon så
MÅSTE jag boka en tvätt tid, glömde eller typ orkade inte gå
ner och göra det idag, inte bra alls!

Hittade Ronjas födelsedagspresent idag med när hag surfade
runt lite på internet :p vet att hon läser bloggen så nu får hon
vara nyfiken ända till 27e ;) mohahah! :D hihi.

Börjar få ont i öronen med :s men det är nog inget, tror att
det är för att det blåste så jävla mycket igår när vi gick till
och från skolan :s typ storm, men som vi säger - det är inte
stormen Gudrun igen iallafall (inte än) .. Haha, vad säkert det
känns att säga så, fyfan om det blir så igen :s jag kommer
vara helt livrädd här hemma i min ensamhet :(

Nej, dags för lite städning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: