Dålig uppdate

Jag vet! :p men jag ska bli bättre på det, hade iallafall en sån där
jobba hemma dag idag ;) skulle bara leta bilder till mitt data arbete!
Så gick hem till Ronja sen, så vi har varit och handlat, jag har skickat
iväg min mobil och sen gick vi hit igen! Käkade nyss också, och nu
håller Ewe på att färga Ronjas blonda hår till brunt :D Blir nog jätte bra!

Fick hem mina nya stövlar idag också ;) hon från posten kom upp och
ringde på min dörr precis som alla andra som delar ut min post, haha
det kallas SERVICE! Me like.. Och det var dom mest icke bra skor att
ha på sig om man ska behöva ta av och på skorna många gånger :p men
annars så var dom precis så snygga som jag trott :D

Och annars händer det inte alls mycket idag, ska väl hem senare, och
då ska jag ner på Willys och handla mandariner :D tyckte så synd om mig
själv igår som inte hade några hemma, haha!

Hm, måste köpa Head&Shoulder till mitt hår också! Börjar få en galet
torr hårbotten igen ;s kliar av bara fan! Så måste komma ihåg det inne
på Willys, då har jag BARA tre olika shampon och balsam hemma :p

Nej, nu ska jag kika lite mer på Facebook typ, och min mail :) men jag
uppdaterar bloggen sen igen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: