1 november

Haha, hade inte ens reagerat på att det faktiskt var det
förän jag gick in och läste min kära Pauus blogg idag!
Helt galet är det iallafall :o om åtta dagar så fyller min
mamma 41 år :D och samma dag så har jag bott här i
Blekinge i 4 hela månader!
Craaazy..

Nu har både lov och helgen gått så med andra ord är
det skolan imorgon igen! Och jullovet är om bara 7
veckor ;s känns rätt skrämmande för det känns som
om jag har en miljon saker att bli klar med innan det!
Men den här månaden har jag som sagt inga pengar
att röra mig med alls, så får väl plugga ihjäl mig istället
vecka som helg! Låter rätt bra i mina öron, för då
behöver jag inte bli så himla stressad i december :)

Har sovit som en prinsessa sen natten till lördagen när
jag kom hem ifrån Sport baren :p haha sov till ungefär
klockan 16.00 igår och somnade redan vid 23.00 igår
kväll :D och har sovit till närmare halv två idag :o alltså
har jag sovit alldeles för mycket! Insåg idag att jag var
tvungen att handla också, men orkade verkligen inte
köpe en massa och bära hem, så köpte det jag tyckte
att jag var i stort behov av just ikväll :p vilket var, cola,
riskakor (med pizza smak), frukt coctail, honung att ha
i thé och multivitamin juice .. ja just ja! Toa/Hushålls
papper fick det också bli, för de var slut :) Imorgon ska
jag handla resten av mina cigg med!

Men just nu ska jag lägga mig och läsa och dricka mitt
thé medans det är varmt, och klockan nio ikväll på 3an
så är det "på smällen" haha, så den filmen måste jag se!


Puss


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Saknar dig osså! tack för samtalet igår!<3

2009-11-02 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: